Akuta fel

Vår tekniska förvaltare från och med 15-01-01 är WIAB. 

Vid problem, som inte är av akut karaktär, kontaktas styrelsen via mail – styrelsen@vattenmyntan.se eller kontaktformuläret.

Vi tar kontakt med bostadsrättsinnehavaren för att diskutera lämplig åtgärd.

Vid akuta problem, t.ex. vattenskador eller problem med värmeanläggningen på icke kontorstid, kontaktas larmcentralens telefon 08 – 657 64 64.

OBS! Jourutryckning för icke akuta fel debiteras den som anmält felet. Rådgör gärna med styrelsen!  

Vårt serviceavtal innebär att vi kan kontakta WIAB vid fel i våra bostäder och allmänna utrymmen. Eventuella åtgärder får vi betala för.

Vårt avtal avseende fastighetsskötsel innefattar att WIAB ronderar vår fastighet var 14:de dag. Vid ronderingen kontrolleras bland annat våra anläggningar avseende värme, vatten och ventilation. Lampor i allmänna utrymmen och namnskyltar byts.